neděle 2. listopadu 2008

Poslední vernisáž

Ne každému se podaří oslavit pětačtyřicáté narozeniny svou první autorskou výstavou.
Takže: Ivane - ještě jednou - vše nejlepší!


Po týdnu klasických podzimních plískanic, kdy mnozí už ze skříní vytáhli zimní bundy, se udělalo krásně. Modrá obloha, žluté listí, červená jablka na stromech kolem silnice do Nového Boru. A mlhy natolik přízemní, že se válely jen v dolících a koruny stromů už čněly nad nimi. Až mi bylo líto, že jedeme strávit den do Dárkovny, namísto výletu po krajině.

Ale služba je služba, že? Lojzka šla připravovat instalaci fotografií a já jsem si přece jen na hodinku odskočil s fotoaparátem alespoň k velkému novoborskému kostelu, protože jsem na jeho bílé barokní fasádě zahlédl zajímavé hry světel a stínů…

Než jsem se vrátil do Dárkovny, už tu byl Ivan Krejza a s ním Miki Kiclerová s dcerou Terezou. Terezku si zabraly naše děti a Ivan s Miki nastoupili na přípravné práce. Chvíli po nich přichvátala Jarka Bauerová a pak už musela Lojzka pro Kacarovy do České Lípy a já naproti Berenice Haladové k autobusu.

Přijeli i lidé z www.Folktime.cz kam Ivan pravidelně přispívá svými fotografiemi.
Dárkovna a její okolí se začalo zaplňovat. Pak jsem už pomalu ztratil přehled kdo všechno tu je, tak už snad jen jména jako Honza Sysel, Eva Skaláková či Tomáš Vimr a jeho milá paní - ostatní ať prominou. Při vernisáži jsem napočítal tři desítky lidí. Dárkovna tak byla příjemně plná a přitom se dalo dýchat.

Škoda, že nemohla z pracovních důvodů přijet i druhá vystavující - Lucie Šedová. Rádi bychom se seznámili s autorkou tak zajímavých fotografií.

Míla a Jarka Kacarovi při vystoupení

Úderem třetí Lojzka zahájila slavnostní otevření výstavy a po pár slovech na úvod od Ivana nastoupili Jarka a Míla Kacarovi se svým hudebním vystoupením, jak se už stalo v Dárkovně tradicí.
Pak už šlo vše tak, jak už to na vernisážích bývá. Hloučky, debaty o fotografiích a fotografech, pohoda a dobrá vůle.

A tak zbývá už jen poděkovat vystavujícím za soubor hezkých fotografií. A majitelce prostoru, paní Sáře Kiulpekidisové za možnost zde vystavovat a všem kdo přišli a vlídným okem vzhlédli na vystavená díla.


pár mých snímků



Foto Tomáš Vimr



Foto Berenika Haladová



Foto Míla Kacar


Foto Jarka Kacarová


Foto Jarka Bauerová

Žádné komentáře: