neděle 29. června 2008

Pohledy Petra Letta


V pořadí šestá vernisáž v Dárkovně byla ve znamení LESA. Lesa snového, až na hranici spirituality. Lesa tak, jak jej vnímá Petr Lett.

Už nějakou dobu sleduji jeho fotografie v elektronické podobě a vím, že papírová forma obvykle vypadá trochu jinak. A tak jsem čekal, co Petr přiveze. Navíc s vědomím, jaké problémy musel řešit s FotoLabem.

Mám-li popsat svůj první dojem, tak to bylo překvapení . Něco tak krásného, až vyrážejícího dech jsem doopravdy nečekal. A to jsem je zatím viděl jen na podlaze, připravené k adjustaci do klipů.


Prezentaci tentokrát vzala na sebe, takřka beze zbytku Lojzka. Takže zatím co jsme se s Petrem a dalšími příchozími příjemně bavili, ona rozvěsila obrázky na stěny. K Petrovu velkému překvapení se jí podařilo vcítit do souboru a dát fotografie k sobě tak, jak si to představoval.


Návštěvníků, kteří přijeli a přišli zahráli a zazpívali - už tradičně - manželé Kacarovi.


PL_Richter

Pár záběrů ode mně

PL_Lojzi

Fotografie Lojzi Richterové


PL_M_Kacar

Objektivem Míly Kacara




Žádné komentáře: